1. TRLevel
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
    2. Articles
  3. Members
    1. Recent Activities
    2. Users Online
    3. Team
    4. Trophy
    5. Search Members
  4. Tutorials
  5. Levels
  6. Downloads
  7. Adventskalender
    1. Kalender 2024
    2. Kalender 2023
    3. Kalender 2022
    4. Kalender 2021
    5. Kalender 2020
    6. Kalender 2019
    7. Kalender 2018
    8. Kalender 2017
  8. Osterkalender
    1. Osterkalender 2025
    2. Osterkalender 2024
    3. Osterkalender 2023
    4. Osterkalender 2022
    5. Osterkalender 2021
    6. Osterkalender 2020
    7. Osterkalender 2019
    8. Osterkalender 2018
    9. Osterkalender 2017
    10. Osterkalender 2016
  9. Mediathek
    1. Albums
    2. Video channels
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Tutorials
  • Files
  • Images
  • Videos
  • More Options
  1. TRLevel.de

Einträge tagged with „Cutscene“

Search by Tags
TRNG
TR4/TRC Cutsequenz Animationen nutzen
In diesem Tutorial werde ich die TR4 Cutsequenze einbauen, wo Lara am Anfang des Karnak Level mit dem Jeep den Hang hinab fährt und gegen einen Stein knallt. Als erstes downloaden wir uns die Datei mit den ganzen Animationen von TRSearch - https://www.trsearch.org/item/3529 (es gibt von Sapper noch das Paket der Animationen von TR5 und des Times Level). Anschließend entpacken wir diese Datei. Und dort befindet sich der Ordner mit den Animationen, sowie eine Readme.txt und TR4_cutscenes.pdf. In der PDF sind die Informationen, welche .trw (Animation) für die Cutsequenze der Jeep Animation wichtig ist. Nun öffnen wir die .pdf Datei und suchen auf Seite 1 die Zeile "Cutscene 12 - Temple Of Karnak - Lara arriving in jeep". Auf Seite 2 der PDF Datei finden wir die Informationen aus welchen Elementen die Cutsequenze besteht. In diesem Fall "Lara" und "Animating6". Der nächste Schritt ist dann, die Cut 12 im animations Ordner her auszusuchen. In unserem Fall heißen…
illyaine
August 18, 2022 at 7:15 PM
0
TRNG
Cutscene TRNG Condition
TRNG Cutscene Condition Die Zahl bezieht sich auf die Nr. des Condition Triggers nach der man im TE [URL:https://www.trlevel.de/lexicon/index.php?entry/292-te/] suchen kann. Current demo 86: Cutscene. Current demo is playing/recording the <#>frame 87: Cutscene. Current demo is playing/recording the <#>frame from Paramaters=PARAM_BIG_NUMBERS script command Cutscene 88: Cutscene. Leading Actor is far from floor of <#>Units or greater 89: Cutscene. Leading Actor is far from floor of <#>Units or lower 90: Cutscene. Leading Actor top side is far from ceiling of <#>Units or greater 91: Cutscene. Leading Actor top side is far from ceiling of <#>Units or lower
Jörg
May 2, 2022 at 2:49 PM
0
TRNG
Cutscene TRNG Action
TRNG Cutscene Action Trigger Die Zahl bezieht sich auf die Nr. des Action Triggers, nach der man im TE [URL:https://www.trlevel.de/lexicon/index.php?entry/292-te/] suchen kann. 86: Cutscene. Change <#>Moveable to (E)Actor status 87: Cutscene. Give to <#>Moveable the (E)Leading or Extra Actor role 88: Cutscene. Set for actor <#>Moveable the (E)Basic collision status 91: Cutscene. Speech. Apply (E)Speech Parameters for <#>Moveable
Jörg
April 19, 2022 at 3:01 PM
0
TRNG
Cutscene TRNG Flipeffect
TRNG Cutscene Flipeffect Die Zahl bezieht sich auf die Nr. des Flipeffektes, nach der man im TE [URL:https://www.trlevel.de/lexicon/index.php?entry/292-te/] suchen kann. 398: Cutscene. AI. Set Von Croy&Data with (E)Value 393: Cutscene. Animations. Swap animations set in data of &Parameter command for (E)Actor 395: Cutscene. Camera. Actor with &role will look Lara (enemy subjective view, enemy not visible) 391: Cutscene. Camera. Freeze cutscene camera for &demo frames 396: Cutscene. Camera. Lara will look Actor with &role (lara subjective view, lara not visible) 382: Cutscene. Camera. Look Extra Actor from &View angle and (E)Distance 383: Cutscene. Camera. Look Lara from &View angle and (E)Distance 381: Cutscene. Camera. Look Leading Actor from &View angle and (E)Distance 386: Cutscene. Camera. Move down cutscene camera of &Clicks in (E)demo frames 385: Cutscene. Camera. Move up cutscene camera of &Clicks in (E)demo frames 392: Cutscene. Camera. Remove freeze from…
Jörg
April 19, 2022 at 12:56 PM
0

Content

  • Articles 0
  • Threads 1
  • Einträge 14
  • Files 0
  • Images 0
  • Videos 0

Tags

  • 2D Ansicht
  • Action Trigger
  • Ammo
  • Anfänger
  • audio
  • Background
  • Bewegte Pflanzen
  • camera
  • Classic Inventory
  • Collision
  • Condition
  • Customize
  • Cutscene
  • Distance
  • Download
  • Effekte
  • Einstellung
  • Einstellungen
  • Enemy
  • FLEP
  • Flipeffect
  • Floor
  • Flyby
  • Fog
  • Function
  • Ghost block
  • horizon
  • Image
  • Installation
  • Inventar
  • Inventory
  • Item
  • Item Browser
  • kamera
  • Keypad
  • Lara
  • Licht
  • Lightning
  • LUA
  • Lua Scripting
  • Meta
  • Metasequoia
  • Meta Tutorial
  • Mirror
  • Moveables
  • Nebel
  • NG Center
  • Nullmesh
  • object
  • Objects
  • Objekte
  • OCB
  • Parameters
  • Plugin
  • Puzzle Item
  • Rain
  • Room
  • Sample
  • Script
  • Scriptbefehl
  • Script Eintrag
  • Scripting
  • Secrets
  • sfx
  • Shadow
  • sound
  • Sound Tool
  • Static
  • Statics
  • Switches
  • Symbolleiste
  • TE
  • TEN
  • TEN Engine
  • Text
  • Texturen
  • Texturieren
  • Timer
  • Tipps
  • Toggle Opacity
  • Tomb Edit
  • Tomb Editor
  • TombIDE
  • Tools
  • TR5
  • transparent
  • Tricks
  • Trigger
  • TriggerGroup
  • Trigger Menu
  • TRNG
  • TRNG Script
  • Verhalten
  • Vertical Triggers
  • View
  • Volume Trigger
  • WADs
  • WadTool
  • Wasser
  • Waterfallmist
  1. Privacy Policy
  2. Contact
  3. Legal Notice
Powered by WoltLab Suite™ 6.1.8
TRLevel.de in the WSC-Connect App on Google Play
TRLevel.de in the WSC-Connect App on the App Store
Download