Posts by illyaine

    Also mit der TRNG kann man ja inzwischen eine Harpune nutzen.
    Daher müsste man natürlich entsprechend die Animation ändern von der Harpune, wie Jörg schon angemerkt hatte.


    Es könnte sein, dass es reicht, wenn man die Meshes tauscht. Evtl. schaut es dann gut aus. Dazu müsste man WADMerger/WADTool und StrPix nutzen.

    Ja, schon etwas komisch. Irgend was schießt hier quer.
    Den im originalen Spiel weiß ich gerade nicht ob das auch so vorhanden war. Hab das Spiel nicht mehr so im Kopf.


    Bin hier leider auch etwas überfragt. Hab den Jeep leider nur einmal benutzt. Aber damals mit TREP. Kann sein, dass irgend was von der TRNG hier das ganze verursacht.


    Aber teste diesen mal:


    Code
    BUGF_TRANSPARENT_WHITE_ON_FOG
    
    Used with Customize=CUST_FIX_BUGS command
    Used to fix the bug in water textures when there is the distance fog enabled in the level. The transparent texture will become full white.
    
    When you enabled this fix the water textures will ignore the fog density.
    You should use it when your level has a depth fog, anyway this fix could create some trouble with fog bulbs closed to water.



    CUST_FIX_BUGS.txt Datei

    Willkommen im Forum.


    Ich weiß jetzt gerade nicht direkt ob man das deaktivieren kann.

    Aber normal sollte das wenn man zu Fuß unterwegs ist, gar nicht sichtbar sein :/


    CUST_FIX_WATER_FOG_BUG


    Teste diesen Eintrag mal, evtl hilft der hier auch, dass es richtig angezeigt wird.


    Bin selber gerade leider nur am Handy unterwegs und hab kein NG Center zur Hand, weshalb ich jetzt nicht schauen kann wegen dem Tacho.

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    Added patches:

    • Change puzzle insert frame
    • Remove jump to ladder

    Change puzzle insert frame allows to change the hardcoded frame number of the puzzle inserting animation (134) where puzzle item is inserted (and puzzle hole is swapped to puzzle done).



    Remove jump to ladder removes the jump up to ladder on tall ladders and instead forces the slow climbing animation (160).

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    Tomb Editor:


    • Support timer and variable speed in TR1-3 flyby sequences.
    • Automatically grid walls when creating adjoining rooms, if option is set.
    • Loop item list when pressing up/down buttons in item browser.
    • Fix issues with double sided wad polygons in TR1-2.
    • Fix exception when opening wad preview in level settings.


    WadTool:


    • Add support for importing untextured meshes.
    • Import animations in generic formats preserving original animation properties.
    • Fix exception while opening mesh editor on an empty wad.
    • Fix memory leaks in skeleton and mesh editor.
    • Fix incorrect state changes in .trw animation import.

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